3 Απρ 2012

Παγκόσμιο Συνέδριο Θεραπευτικής Ιππασίας τον Απρίλιο στην Αθήνα

Ο Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας είναι μέλος της Ομοσπονδίας Εθελοντικών ΜΚΟ Ελλάδος με Α.Μ.:M08 και εγγεγραμμένος στο Εθνικό Μητρώο Φορέων Ιδιωτικού Τομέα Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα που παρέχουν υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας του νόμου 2646/98 με αριθμό 09110ΣΥΕ21096Ο30Ν / 0194

Σκοπός του Συνδέσμου Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας (Σ.Θ.Ι.Ε.) είναι η μη κερδοσκοπική, φιλανθρωπική προσφορά δυνατοτήτων, ευκαιριών και μέσων για ιππασία από αναπήρους, κυρίως παιδιά, καθώς επίσης και η εφαρμογή της ιππασίας ως θεραπευτικό μέσο.

Ο ΣΘΙΕ έχει αναλάβει την διοργάνωση του 14ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Θεραπευτικής Ιππασίας που θα πραγματοποιηθεί φέτος στην Αθήνα (24-27/4/2012).

Τα διαφορετικά μέρη του εγκεφάλου μας

Ο εγκέφαλός μας είναι ένα καταπληκτικό όργανο, το οποίο κάνει πολλά απίστευτα πράγματα. Ας μάθουμε λίγες περισσότερες πληροφορίες για ορισμένα μέρη του εγκεφάλου και τι κάνουν. 

Το τμήμα του εγκεφάλου που παίζει ίσως τον πιο σημαντικό ρόλο στον τρόπο που σκεφτόμαστε και ανταποκρινόμαστε στον κόσμο γύρω μας είναι ο εγκεφαλικός φλοιός. Είναι ένα τεράστιο μέρος του εγκεφάλου μας.

Ας ρίξουμε μια ματιά και σε άλλα μέρη του εγκεφάλου και να δούμε κατα κύριο λόγο τι κάνουν.

Ροχαλητό: σημάδι συναισθηματικών προβλημάτων

Αμερικανική μελέτη στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 10.000 παιδιά έδειξε ότι τα μικρά παιδιά που ροχαλίζουν πολύ ή έχουν κάποια άλλη αναπνευστική δυσκολία τις νύχτες ενδέχεται να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν συμπεριφορικά ή συναισθηματικά προβλήματα αργότερα στη ζωή τους.

Βιωματικό εισαγωγικό σεμινάριο στο ψυχόδραμα ψυχοδυναμικής προσέγγισης

Το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί διήμερο εισαγωγικό σεμινάριο στην προσέγγιση του Ψυχοδράματος η οποία συνδυάζει την κλασσική μέθοδο του J. L. Moreno με τη χρήση της ψυχοδυναμικής θεωρίας για τη λειτουργία της ομάδας, όπως αυτή διατυπώνεται από τους W. Bion, S. Foulkes και D. Anzieu.

Ο ρόλος του δασκάλου στο παιδί με ΔΕΠ-Υ!

Το παιδί με ΔΕΠ-Υ έχει ανάγκη από σαφή οργάνωση στο σχολείο. Είναι απαραίτητο να μάθει από νωρίς να είναι υπεύθυνο και να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις σχολικές του υποχρεώσεις. Γιʼ αυτό και έχει ανάγκη από έναν δάσκαλο στο σχολείο ο οποίος να μπορεί να το χειριστεί αλλά και να το καθοδηγεί.

Όσο πιο ξεκάθαρη, αντικειμενική και ευχάριστη είναι η επικοινωνία του δασκάλου με το παιδί , τόσο μεγαλύτερη ασφάλεια νιώθει αυτό, τόσο πιο γρήγορα ο δάσκαλος μετατρέπεται σε ένα καλό ερέθισμα για το παιδί και τόσο πιο πολύ αυξάνονται τα κίνητρά του.

Πιο συγκεκριμένα αυτό συμβαίνει όταν :

Φράσεις που πληγώνουν το παιδί σας

Η επικοινωνία με τα παιδιά; Μια δύσκολη αποστολή. Υπάρχουν κάποιοι γονείς που μιλάνε στα παιδιά τους με ήρεμο τόνο, άλλοι που προτιμούν μια πιο αυταρχική στάση, αλλά και κάποιοι που χρησιμοποιούν τις ίδιες λέξεις που λέγονται μόνο μεταξύ μεγάλων. Το αποτέλεσμα; Άθελά τους, πολλοί γονείς αναπτύσσουν μια λανθασμένη επικοινωνία με τα παιδιά τους, επηρεάζοντας αρνητικά την ανάπτυξή τους. Παρακάτω, θα βρείτε τις πιο κοινές φράσεις που ξεστομίζονται «ελαφρά τη καρδιά» από τους μεγάλους, αλλά φέρονται βαρέως από τους μικρούς. 
 
Η αλήθεια είναι ότι, αν και υπάρχουν ορισμένοι γενικοί κανόνες που θα πρέπει να γίνονται σεβαστοί στην επικοινωνία μεταξύ γονέων και παιδιών, ο αντίκτυπος των λέξεων ενός ενήλικα πάνω σε ένα παιδί δεν είναι πάντα ο ίδιος. Μεγάλο ρόλο παίζει η ηλικία και η ευαισθησία του μικρού, αλλά και το πλαίσιο μέσα στο οποίο του μιλάει ο ενήλικας. Εξάλλου, είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φορές δεν έχει σημασία τόσο το τι λέγεται, αλλά ο τρόπος με τον οποίο λέγεται. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένες φράσεις που θα πρέπει να αποφεύγονται δια ροπάλου.