Το Αερόστατο είναι μία εκπαιδευτική πύλη, ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά 3-7 ετών, μέσα στην οποία μπορούν να παίζουν και παράλληλα να μαθαίνουν. Υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης με τίτλο «Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Στο Αερόστατο θα βρείτε:
400 διαδραστικές ασκήσεις ψυχαγωγίας και μάθησης για παιδιά 3-7 ετών
Τρία σταθμισμένα τεστ διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών
Ασκήσεις πρώτης γραφής με χρήση ψηφιακού στιλό (digital pen) σε Tablet
Ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης
Υποστήριξη στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με χρήση βίντεο
Σύστημα διαχείρισης για τη δημιουργία και ενσωμάτωση νέου υλικού στην πύλη.
Στο Αερόστατο θα βρείτε:
400 διαδραστικές ασκήσεις ψυχαγωγίας και μάθησης για παιδιά 3-7 ετών
Τρία σταθμισμένα τεστ διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών
Ασκήσεις πρώτης γραφής με χρήση ψηφιακού στιλό (digital pen) σε Tablet
Ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης
Υποστήριξη στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με χρήση βίντεο
Σύστημα διαχείρισης για τη δημιουργία και ενσωμάτωση νέου υλικού στην πύλη.
Στόχος της πύλης είναι η ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών, καθώς και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την ενίσχυση των νοητικών, συναισθηματικών, επικοινωνιακών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων τους. Τα μικρά παιδιά εξοικειώνονται με βασικές έννοιες και αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες μέσα από δραστηριότητες, οργανωμένες σε δέκα θεματικές ενότητες: Μαθηματικά, Σχήματα, Μουσική, Ο εαυτός μου και οι άλλοι, Βασικές έννοιες, Οι φωνούλες της γλώσσας, Ξένες γλώσσες, Ανακαλύπτω τον κόσμο, Διαβάζω και Γράφω.
Ένας επιπλέον στόχος της πύλης είναι η έγκαιρη ανίχνευση και αξιολόγηση της μαθησιακής ετοιμότητας των μικρών παιδιών, έτσι ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη σχολική ένταξη. Μέσα από τρία σταθμισμένα τεστ ανίχνευσης πιθανών μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών, οι γονείς ενημερώνονται για τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών τους σε θέματα Φωνολογικής Επίγνωσης, Γραμματικών δομών και Μνήμης και Συλλογισμών.
Παράλληλα, μέσα από τις ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης, η διαδικασία φωνολογικής διόρθωσης παίρνει τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού.
Οι οδηγίες των ασκήσεων υποστηρίζονται από την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) με χρήση βίντεο, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των μικρών παιδιών με κώφωση ή προβλήματα ακοής.
Στους γονείς, εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες (λογοθεραπευτές, νευροψυχολόγους, γνωσιακούς επιστήμονες κ.λπ.) δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας και ενσωμάτωσης νέου υλικού στην πύλη.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου