Πότε ένα παιδί βλέπει σωστά; Ποιές είναι οι δεξιότητες εκείνες που καθορίζουν την καλή λειτουργία της όρασης του; Πώς μπορεί μια δυσλειτουργία της όρασης να επηρεάσει την απόδοση του στο σχολείο και τον αθλητισμό;
Οι παραπάνω είναι μερικές ερωτήσεις που κανένας ίσως να μην έχει αναρωτηθεί καθώς συνηθίζεται να συνδέεται η όραση με την οτπική οξύτητα. Όταν ένα παιδί βλέπει 10/10 (φυσιολογική οξύτητα) τότε συμπεραίνουμε οτι έχει καλή όραση. Η όραση όμως είναι μια πολύ πιο σύνθετη διαδικασία, η οποία προκύπτει απο τον συντονισμό του οφθαλμού, του εγκεφάλου και του σώματος. Δυσλειτουργία σε κάποιο απο τα τρία αυτά μέρη ή στον συντονισμό μεταξύ τους εκδηλώνεται με διάφορες μορφές στις καθημερινές δραστηριότητες ενός παιδιού.
Οι παραπάνω είναι μερικές ερωτήσεις που κανένας ίσως να μην έχει αναρωτηθεί καθώς συνηθίζεται να συνδέεται η όραση με την οτπική οξύτητα. Όταν ένα παιδί βλέπει 10/10 (φυσιολογική οξύτητα) τότε συμπεραίνουμε οτι έχει καλή όραση. Η όραση όμως είναι μια πολύ πιο σύνθετη διαδικασία, η οποία προκύπτει απο τον συντονισμό του οφθαλμού, του εγκεφάλου και του σώματος. Δυσλειτουργία σε κάποιο απο τα τρία αυτά μέρη ή στον συντονισμό μεταξύ τους εκδηλώνεται με διάφορες μορφές στις καθημερινές δραστηριότητες ενός παιδιού.