7 Σεπ 2011

Σχολικά είδη από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με σχολικά είδη από «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Με κάθε αγορά σας ενισχύετε την πανελλαδική δράση του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και συμμετέχετε στην προσπάθεια που επιτελείται εδώ και 16 χρόνια ώστε να καλύπτονται αποτελεσματικά και άμεσα, 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες την ημέρα, οι ανάγκες χιλιάδων παιδιών στη χώρα μας!

Όλα τα απαραίτητα για τη νέα σχολική χρονιά μπορείτε να προμηθεύεστε από: Bazaars σε όλη την Ελλάδα, όπου θα βρείτε σχολικά και άλλα είδη.
 Αθήνα
  • 8 - 11/9 ΜΕΤΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ από 8:00 – 23:00
  • 17/9 ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ από 16:00 έως 24:00 (Εκδήλωση Συλλόγου Κυκλαδιτών & Φίλων Ν. Πεντέλης)
  • 23 - 26/9 MEC ΠΑΙΑΝΙΑΣ ώρες έκθεσης (Έκθεση Σύγχρονες Δημιουργίες)
  • 1-30/9 Σταθμός ΗΣΑΠ Μαρούσι ημέρες Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο ώρες καταστημάτων

Θεσσαλονίκη
  • 1 – 30/09 Ερμού & Αριστοτέλους Καθημερινά από 9:00 – 21:00 και Σάββατο από 9:00 - 15:00
  • 10 – 18/09 Περίπτερο (Οδός Ευαισθησίας) 76η ΔΕΘ Καθημερινά από 17:00 - 22:00, Σαββατοκύριακο από 10:00-22:00

Πάτρα
  • 28 – 29/9 Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων «Γ. Χατζηκώστα» από 10:00 -19:00

Χαλκίδα
  • 8 - 9/9 Αίθουσα δημοτικού συμβουλίου Διοικητήριο – κτίριο Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, από 09:00 - 15:00
Άργος
  • 17/9 θεατράκι Δήμου Άργους, από 9:00 – 14:00


Ναύπλιο
  • 18/9 Πλατεία Συντάγματος, από 9:00 – 21:00


Κόρινθος
  • 21-25/9 «3η ΈΚΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ», στην πρώην Σωληνουργία Κορίνθου, ώρες έκθεσης


Καλαμάτα
  • 10-14/9 Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας ώρες καταστημάτων

Σχολική τσάντα και σπονδυλική στήλη

Ο Δρ. Ιωάννης Καρνέζης, MSc, FEBOT, FRCS (Orth), Ορθοπαιδικός, Χειρουργός Σπονδυλικής Στήλης, Διευθυντής Επιστημονικής Επιτροπής του Back Care network, εξηγεί τι να προσέξουμε σχετικά με την σχολική τσάντα και το βάρος που κουβαλάει το παιδί μας στους ώμους του.

Πίσω στο σχολείο λοιπόν! Είναι μοιραίο λοιπόν ο Σεπτέμβριος να φέρνει μαζί του τις ανησυχίες των γονιών και (εκτός όλων των άλλων...) για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το βάρος που καλούνται να κουβαλούν τα παιδιά τους στο καθημερινό πήγαινε – έλα στο σχολείο.

Γνωρίζουμε ότι ο πόνος στην πλάτη και την μέση ("οσφυαλγία") δεν είναι δυστυχώς πρόβλημα άγνωστο στα παιδιά: το ποσοστό των παιδιών που παραπονούνται για τέτοιου είδους πόνο είναι από 10% στην προ-εφηβική ηλικία έως και 50% στις ηλικίες των 15 και 16 ετών. Πιό συχνά το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται στα κορίτσια και έχει συνδεθεί με ψυχολογικά προβλήματα που συχνά συνοδεύουν πολλά παιδιά στην αρχή της εφηβείας τους.

Καθώς οι σχολικές τσάντες, ως γνωστόν, βαραίνουν όλο και πιό πολύ όσο μεγαλώνει η τάξη στο σχολείο είναι αναμενόμενο να υπάρχουν ανησυχίες για το αν η χρήση τους παίζει κάποιο ρόλο στο να εκδηλωθεί πόνος στην πλάτη ή την μέση. Για το θέμα αυτό αρκετές επιστημονικές παρατηρήσεις έχουν δείξει ότι παιδιά που κουβαλούν καθημερινά την σχολική τους τσάντα παραπονούνται πιό συχνά για τέτοιους πόνους. Αυτό παρατηρείται ανεξαρτήτως του τύπου της τσάντας (με λουρί στον έναν ώμο, σακκίδια πλάτης ή άλλου τύπου): έχει παρατηρηθεί ότι, ακόμα και όταν τα παιδιά χρησιμοποιούν σακκίδια πλάτης, το περισσότερο βάρος ‘πέφτει’ σχεδόν πάντα στον ένα ώμο και επομένως η φόρτιση της σπονδυλικής στήλης δεν είναι, όπως γενικά πιστεύεται, συμμετρική.

Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι τα παράπονα για πόνο στην πλάτη ή την μέση γίνονται πιό συχνά όσο αυξάνεται το βάρος της σχολικής τσάντας. Είναι επομένως φανερό ότι η υπερβολικά βαριά σχολική τσάντα μπορεί πράγματι να προκαλέσει, σε αρκετά παιδιά, ενοχλήσεις που φτάνουν στον πόνο.

• Όμως, πέρα από την ενόχληση του παιδιού και την ανησυχία των γονιών, είναι οι πόνοι στην πλάτη ή την μέση ένα σοβαρό και ανησυχητικό πρόβλημα υγείας;

• Χρειάζεται κανείς να ανησυχεί για μελλοντικές δυσάρεστες καταστάσεις;

Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι αρκετά καθησυχαστική.

Αν και σε κάποιες, σπάνιες ευτυχώς, περιπτώσεις μπορεί να επιμείνουν για ένα χρονικό διάστημα αρκετό ώστε να μειώσουν την επίδοση του παιδιού στα μαθήματα ή τις αθλητικές δραστηριότητες, οι ενοχλήσεις από μια βαριά σχολική τσάντα είναι τις περισσότερες φορές παροδικές και δεν αφήνουν μόνιμα προβλήματα στην μετέπειτα ζωή. Ωστόσο, εάν το παιδί συνεχίζει να παραπονιέται για επίμονο πόνο (ακόμα και μετά την ‘ελάφρυνση’ της σχολικής τσάντας) τότε μπορεί το πρόβλημα να είναι πιό σοβαρό και να υποκρύπτει κάποια πάθηση της σπονδυλικής στήλης. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να εξετάσει το παιδί ειδικός στις παθήσεις της σπονδυλικής στήλης Ορθοπαιδικός γιατρός για να αποκλείσει την πιθανότητα να υπάρχει κάποια τέτοια πάθηση.

Τέλος, καθησυχαστική είναι η επιστήμη και στο θέμα της πιθανότητας ανάπτυξης σκολίωσης ή κύφωσης λόγω φόρτισης της αναπτυσόμενης σπονδυλικής στήλης των παιδιών και των εφήβων από μια βαριά σχολική τσάντα. Η σκολίωση και η κύφωση που κάποιες φορές αναπτύσονται σε παιδιά και εφήβους σχολικής ηλικίας είναι διαφόρων βαθμών παραμορφώσεις της αναπτυσόμενης σπονδυλικής στήλης που οφείλονται σε γονιδιακούς παράγοντες καθώς και την επίδραση του περιβάλλοντος αλλά δεν υπάρχει καμία επιστημονική ένδειξη ή απόδειξη ότι προκαλούνται από την σχολική τσάντα, την στάση στο θρανίο ή άλλους ‘σχολικούς’ παράγοντες.

Ως συμπέρασμα απ’ όλα τα πιό πάνω, θα πρέπει σίγουρα να αποφεύγουμε όσο το δυνατόν να "φορτώνουμε" τα παιδιά μας με βαριές σχολικές τσάντες, ιδιαίτερα αν αυτά πρέπει να τις κουβαλούν για μεγάλες αποστάσεις και όταν είναι ήδη κουρασμένα από τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Αν και η επιστήμη δεν έχει διαπιστώσει κάποιες μακροπρόθεσμες επιπτώσεις σε παιδιά που παραπονιούνται για πόνους στην πλάτη ή την μέση σαν αποτέλεσμα μιας βαριάς τσάντας θα πρέπει, σε περίπτωση που το παιδί παραπονιέται επίμονα για τέτοιες ενοχλήσεις, να ζητάμε πάντα τη γνώμη του ειδικού.

Πηγή

Ο Scooby Doo σε θεατρικό παιχνίδι στις 07/09



Ο Scooby Doo, στο σημερινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων του εμπορικού κέντρου Avenue παίζει και μαθαίνει μαζί με τους λιλιπούτειους φίλους του θεατρικό παιχνίδι. Τα παιδιά με τη συνδρομή του αγαπημένου τους ήρωα αφηγούνται μια ιστορία και τη δραματοποιούν μέσω της τεχνικής του θεατρικού παιχνιδιού. Επιπλέον, θα κατασκευάσουν τα δικά τους πρωτότυπα φαντασματακια.

Το infokids.gr είναι χορηγός επικοινωνίας των εκδηλώσεων Cool Back to School με τον Scooby- Doo!
Πού: Anenue, Λεωφόρος Κηφισίας 41-47, στο ύψος του Παραδείσου Αμαρουσίου
Πότε: Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, 17:00-19:00
Είσοδος ελεύθερη
Πηγή

Λιγότερο δημιουργικά και ευφάνταστα τα σημερινά παιδιά;

Όλοι μας συγκρίνουμε τη νεολαία της κάθε εποχής με τους νέους της εποχής μας. Σχεδόν πάντα, το συμπέρασμα είναι ότι στην εποχή που εμείς ήμασταν παιδιά, τα παιδιά ήταν πολύ καλύτερα από τα σημερινά: τα σημερινά παιδιά είναι στενόμυαλα και λιγότερο δημιουργικά σε σχέση με το παρελθόν.
Αυτό μπορεί να μοιάζει με την άποψη ενός στενόμυαλου ενήλικα, ωστόσο οι επιστήμονες έχουν βρει στοιχεία που την τεκμηριώνουν.
Η Δρ. Kyung Hee Kim του Κολλεγίου William and Mary των ΗΠΑ, μελέτησε περίπου 300.000 τεστ δημιουργικότητας των τελευταίων 40 ετών. Το συμπέρασμά της είναι ότι από το 1990 και μετά, τα παιδιά γίνονται ολοένα και λιγότερο ικανά να παράγουν πρωτότυπες και ασυνήθιστες ιδέες. Επίσης, έχουν λιγότερο χιούμορ και είναι λιγότερο ευφάνταστα.

Τι συνέβη λοιπόν; Κατάφερε η σύγχρονη κοινωνία να σβήσει τη σπίθα της δημιουργικότητας των παιδιών;

Οι ειδικοί εξηγούν ότι η δημιουργικότητα είναι έμφυτη, άρα δε γίνεται να χαθεί. Ωστόσο, χρειάζεται να καλλιεργηθεί. Κάτι το οποίο δεν βοηθούν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα, τα οποία "δεν αφήνουν πολύ χώρο για πρωτότυπη, ξεχωριστή και διαφορετική σκέψη" σύμφωνα με τον Ronald Beghetto, Δρ. Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Όρεγκον. Ο ίδιος αφήνει περιθώριο ελπίδας, εξηγώντας ότι τα παιδιά και οι νέοι σε όλο τον κόσμο είναι αρκετά δημιουργικοί, κάτι το οποίο φαίνεται από τη χρήση των ψηφιακών μέσων. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα μιας έρευνας, με βάση τα οποία τα παιδιά είναι ιδιαίτερα δημιουργικά όταν παίζουν.

Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν οι ειδικοί είναι ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα (αναφέρονται στο αμερικάνικο, σίγουρα όμως τις χρειάζεται και το ελληνικό), οι οποίες να ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα.

Ανακλήσεις: Κρουσάν Trendy με γεύση... ροκφόρ

Ο Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο εφαρμογής της κοινοτικής νομοθεσίας, ενημερώθηκε από την επιχείρηση «ΕΒΓΑ - ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΑΛΕΥΡΟΥ Α.Ε.» ότι στο πλαίσιο των αυτοελέγχων της, διαπιστώθηκε αλλοίωση των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών σε προϊόν κρουασάν λόγω ανάπτυξης ευρωτίασης (μούχλα). 
Συγκεκριμένα, πρόκειται για κρουασάν με την εμπορική επωνυμία «Trendy με γέμιση κρέμα κακάο», με ημερομηνία λήξης 21/11/2011. Η επιχείρηση «ΕΒΓΑ - ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΑΛΕΥΡΟΥ Α.Ε.» άμεσα προχώρησε σε ανάκληση/απόσυρση της ανωτέρω παρτίδας από την εσωτερική αγορά. 
Από πλευράς Ε.Φ.Ε.Τ. βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το ανωτέρω προϊόν να μην το καταναλώσουν.

Βασική κατάρτιση στο PECS

Το Παράρτημα Θεσσαλονίκης της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων διοργανώνει διήμερο σεμινάριο στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2011 για το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS).

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας (Παιδοψυχιάτρους, Ψυχολόγους, Λογοπεδικούς, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Δασκάλους, κ.λ.π.) καθώς και σε γονείς παιδιών με αυτισμό.


Περίληψη Σεμιναρίου:


Αυτή η εντατική διήμερη εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί για να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να εισάγουν κατάλληλα το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS).

Το σεμινάριο ξεκινά με μια περίληψη της θεωρίας της εκπαιδευτικής μεθόδου της Pyramid για να παρουσιάσει τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αποδοτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Επίσης, το σεμινάριο περιλαμβάνει μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση των παραδοσιακών γλωσσικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που χρησιμοποιούνται για μη ομιλούντα άτομα και συζήτηση για το πώς θα δομηθούν τα στάδια της μεθόδου PECS δημιουργώντας άφθονες επικοινωνιακές ευκαιρίες.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εισάγουν τα έξι Στάδια του PECS, συμπεριλαμβανόμενων των επιθετικών προσδιορισμών, μέσω μιας αναλυτικής παρουσίασης των Σταδίων, με πραγματικά παραδείγματα μέσα από βίντεο για πρακτική σε μικρές ομάδες.

Τέλος, οι συμμετέχοντες θα αποκομίσουν ουσιαστική γνώση στο πώς να εφαρμόζουν το PECS για άτομα με αυτισμό, συναφείς αναπτυξιακές διαταραχές ή περιορισμένες επικοινωνιακές δεξιότητες.

Τι θα μάθετε:

Τα κύρια χαρακτηριστικά της Pyramid για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων

Στρατηγικές για δημιουργία πληθώρας ευκαιριών για επικοινωνία

Θα γνωρίσετε το PECS και τη σχέση του με παραδοσιακά προγράμματα εκπαίδευσης στην επικοινωνία

Πώς να εισάγετε τα έξι στάδια του PECS χρησιμοποιώντας την συμπεριφοριστική προσέγγιση

Τα κριτήρια για τη μετάβαση από το PECS σε άλλες επικοινωνιακές διόδους.

Εισηγήτριες : Άννα Πλέσσα- Ευτυχία Αραμπίσογλου

Η Άννα Πλέσσα είναι διευθύντρια των εκπαιδευτών-συμβούλων της Pyramid στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Πήρε το πτυχίο ψυχολογίας στην Αθήνα το 1997 και το μεταπτυχιακό της στη σχολική ψυχολογία στο πανεπιστήμιο Manchester το 2000. Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου παρακολούθησε πλήθος εκπαιδευτικών προγραμμάτων πάνω στην διάγνωση και την παρέμβαση σε σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες και τον αυτισμό. Έχει δουλέψει ως ψυχολόγος στην Αγγλία, όπου απέκτησε ευρεία πείρα στην εφαρμογή προγραμμάτων βασισμένων στην ανάλυση της εφαρμοσμένης συμπεριφοράς (ABA), και έχει δουλέψει με πολλά παιδιά, γονείς και επαγγελματίες. Στην πορεία της στην Αθήνα έγινε εκπαιδευτής του Portage. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα, τα τελευταία 5 χρόνια είναι επίσης η κλινική εκπαιδεύτρια και διευθύντρια του κέντρου «ΜΟΝΟΡΟΔΙ» (Επιστημονικό Kέντρο Ανάπτυξης Παιδιού & Εφήβου). Η κλινική της δουλειά εποπτεύεται συστηματικά από αναλυτές συμπεριφοράς (Director Dr Lavigna, Institute of Applied Behavional Analysis), από τους οποίους εκπαιδεύεται για να εφαρμόζει τις μαθησιακές αρχές της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς (ΑΒΑ). Η δουλειά της εφαρμόζεται στην εκπαίδευση οικογενειών και ειδικών. Ανήκει στο συμβούλιο των διπλωματούχων αναλυτών συμπεριφοράς του BACB (Συμβούλιο Διπλωματούχων Αναλυτών Συμπεριφοράς) από το 2006. Ως σύμβουλος του PECS έχει αποκτήσει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στη χρήση του PECS και διοργανώνει σεμινάρια εκπαίδευσης σε ειδικούς για την χορήγηση του PECS και άλλων προγραμμάτων. Τα τελευταία 4 χρόνια παραμονής της στην Ελλάδα έχει προσκληθεί να εκπαιδεύσει επαγγελματίες σε όλη την χώρα και σκοπεύει να συνεχίσει να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες και έρευνα, για να στηρίξει το εκπαιδευτικό σύστημα με τον ελληνικό και κυπριακό πληθυσμό.

Η Ευτυχία Αραμπίσογλου είναι Λογοθεραπεύτρια και εργάζεται στο Επιστημονικό Κέντρο Παιδιού & Εφήβου «Μονορόδι» από το Σεπτέμβριο του 2004. Πήρε το πτυχίο της Λογοθεραπείας από το ΤΕΙ Πάτρας τον Οκτώβριο του 2003. Από το 2004 έως σήμερα έχει παρακολουθήσει και τα 3 μέρη των Σεμιναρίων Εκπαίδευσης για την Εφαρμογή του PECS και έχει πια τον τίτλο της Εκπαιδεύτριας στο PECS. Έχει συμμετάσχει στο δεκαπενθήμερο Καλοκαιρινό Εντατικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης παιδιών στο PECS στο Brighton της Αγγλίας και γενικότερα τα τελευταία 3 χρόνια συμμετείχε ως βοηθός και εκπαιδευόμενη για τη διεξαγωγή των 2-ήμερων Βασικών Σεμιναρίων Εκπαίδευσης για την Εφαρμογή του PECS, που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα από την Άννα Πλέσσα. Σήμερα είναι και η ίδια επίσημη εκπαιδεύτρια PECS. Επίσης, απέκτησε το πτυχίο του «Εφαρμοστή του PECS» (Implementer) τον Αύγουστο του 2008. Στο «Μονορόδι» εργάζεται συστηματικά ως Λογοθεραπεύτρια και ως Εφαρμοστής PECS, έχοντας συνεχόμενη εποπτεία από την κα. Πλέσσα, και είναι υπεύθυνη του PECS Classroom στην Αθήνα. Έχει συμμετάσχει ως κύρια εκπαιδεύτρια στα 3 καλοκαιρινά εντατικά προγράμματα εκπαίδευσης στο PECS που έχουν γίνει στη Ζάκυνθο (2007-2009). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια, που αφορούσαν τόσο στις αναπτυξιακές διαταραχές όσο και σε άλλες διαταραχές που χρήζουν λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Τον Απρίλιο του 2007 παρουσίασε εργασία με θέμα «Η εφαρμογή του PECS: η σκοπιά των εκπαιδευτών» στο παγκόσμιο συνέδριο PECS στην Αμερική υπό την εποπτεία και με τη συνεργασία της Άννας Πλέσσα. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη λειτουργική ανάλυση συμπεριφοράς (FBA) και στην εφαρμογή Θετικών συμπεριφοριστικών προγραμμάτων (Positive Behavior Support Plans), καθώς και στο Εκπαιδευτικό Μοντέλο Pyramid, ώστε τα προγράμματα να έχουν νόημα για το ίδιο το παιδί και την οικογένεια. Από φέτος λειτουργεί ως επόπτρια προγράμματος στο «Μονορόδι» στα τμήματα διδασκαλίας του PECS, καθώς και στα τμήματα των κοινωνικών-επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών με ΥΛΑ & σύνδρομο Άσπεργκερ


Κόστος Συμμετοχής:350€ Για όλες τις κατηγορίες.


Η Εγγραφή περιλαμβάνει: Παρακολούθηση του σεμιναρίου, εκπαιδευτικό υλικό βιβλίο και σημειώσεις PECS, καφέ-ελαφρύ γεύμα και βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου.

Διαδικασία εγγραφής:


Τηλεφωνική κράτηση θέσεως στην υπεύθυνη του σεμιναρίου.

1. Συμπλήρωση του εντύπου εγγραφής και κατάθεση (ονομαστική) 50% του συνολικού ποσού (175€) έως 12/09/11 στην γραμματεία του Κέντρου Ημέρας ή στον ακόλουθο τραπεζικό Λογαριασμό της ΕΘΝΙΚΗΣ: 216/296099-06 δικαιούχος λογαριασμού: Ελληνική Εταιρία Αυτιστικών Ατόμων. (Οποιεσδήποτε τραπεζικές επιβαρύνσεις βαρύνουν τους συμμετέχοντες. Προσωπικές επιταγές δεν γίνονται δεκτές). Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού μέχρι τις 29 /09/11

2. Πριν γίνει η κατάθεση να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την υπεύθυνη του σεμιναρίου. Στο αντίγραφο του καταθετηρίου να αναγράφεται το όνομα του συμμετέχοντος.

3. Αποστολή με fax ή με e-mail το αντίγραφο του καταθετηρίου.

4. Ακυρώσεις Εγγραφών δεν γίνονται δεκτές. Γίνονται δεκτές αντικαταστάσεις ονομάτων.

Διαδικασία επιβεβαίωσης:

Μετά από την παραλαβή του εντύπου εγγραφής και εφόσον γίνει και η κατάθεση θα ακολουθήσει επιβεβαίωση από την γραμματεία του σεμιναρίου, τηλεφωνικά ή με e-mail. Εάν δεν ακολουθήσει επιβεβαίωση εντός 15 ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης παρακαλούμε επικοινωνήστε με την γραμματεία του σεμιναρίου.

Πληροφορίες–Γραμματεία σεμιναρίου: Κέντρο Ημέρας Ε.Ε.Π.Α.Α. Θεσσαλονίκης., Βερατίου 5, πίσω από τον Σιδ. Σταθμό Θεσσαλονίκης τηλ./fax 2310 241 287, ηλεκτρονική διεύθυνση thess_seminar@autismgreece.gr

Υπεύθυνη σεμιναρίου: Παπαδοπούλου Αντιγόνη
Ημέρες & ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Πέμπτη 9:00.-16:00, Τρίτη-Τετάρτη 14:00-21:00 Παρασκευή 10:00-15:00