15 Δεκ 2011

Σοκολατένια κουφετάκια επάνω σε σχέδιο 2...





Η δραστηριότητα Σοκολατένια κουφετάκια επάνω σε σχέδιο είναι πολύ ευχάριστη και μπορείτε να την επαναλάβεται με διαφορετικά μοτίβα για περισσότερο ενδιαφέρον..

Βρήκα και άλλο ένα δείγμα εικόνας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα σοκολατένια κουφετάκια για την τοποθέτησή τους επάνω στα κυκλάκια...






Ποιός είναι ο ρόλος του πατέρα στο θηλασμό;

 Όσο υπάρχουν στο κόσμο μωρά υπάρχουν και μπαμπάδες! Αφού κανένας μπαμπάς μέχρι σήμερα δε θήλασε το παιδί του ποιος είναι ο ρόλος του πατέρα στο θηλασμό; Όλα τα υπόλοιπα... εκτός από αυτό!
Πριν τη γέννηση του παιδιού τους αρκετά ζευγάρια ανησυχούν ότι αν θηλάσει το μωρό τους ο ρόλος του πατέρα θα περιοριστεί και ο ίδιος θα αισθανθεί παραγκωνισμένος. Πολλά βιβλία για γονείς, συνάδελφοι παιδίατροι και άλλοι ειδικοί, συστήνουν στο μελλοντικό πατέρα να ταΐζει με το μπουκάλι ένα γεύμα ξένου ή αντλημένου μητρικού γάλακτος την ημέρα ώστε να διασφαλιστεί η σχέση του με το μωρό.

Αυτή η πρακτική όμως, που στη πραγματικότητα υπονομεύει το θηλασμό, δημιουργεί κινδύνους για την υγεία του βρέφους και της μητέρας και τελικά αγνοεί όλους τους υπόλοιπους υπέροχους τρόπους με τους οποίους ο πατέρας μπορεί να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του παιδιού του.

Χριστουγεννιάτικο bazaar για παιδιά με ειδικές ανάγκες

Χριστουγεννιάτικο bazaar υπέρ του Πανελληνίου Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων ALMA θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, 17 & 18 Δεκεμβρίου, έξω από τα Friday’s στη Μαρίνα Φλοίσβου, στο Π.Φάληρο.

Στο bazaar θα βρείτε όμορφα χριστουγεννιάτικα στολίδια για το σπίτι, κατασκευές των παιδιών, κεριά, λογοτεχνικά βιβλία, παραδοσιακά προϊόντα, γλυκά του κουταλιού, ζεστό ηδύποτο με κανέλα κ.ά.

Ο ρόλος των διαφημίσεων!

Δουλεύετε σκληρά για να πείσετε τα παιδιά σας να τρώνε υγιεινά, προσθέτοντας φρούτα και λαχανικά στο διαιτολόγιό τους, αλλά πρέπει πάντα να υπολογίζετε ότι υπάρχουν και οι «εχθροί» στην πλύση εγκεφάλου που προσπαθείτε –για καλό τους- να τους κάνετε.

Αναφερόμαστε στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στις ΗΠΑ στο Journal of Pediatrics έδειξε ότι τα παιδιά περισσότερο επηρεάζονται από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, παρά από τις παραινέσεις των δικών τους!