Το παιχνίδι είναι ο τρόπος επικοινωνίας που χρησιμοποιούν τα παιδιά εκ φύσεως για να εξερευνήσουν και να μάθουν από το περιβάλλον, καθώς και για να κατανοήσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους ανθρώπους. Η συμμετοχή σε ολοένα και πιο σύνθετες αλληλουχίες παιχνιδιού αναπτύσσει την ικανότητα να μαθαίνουμε, να μοιραζόμαστε συναισθήματα, να αλληλεπιδρούμε κοινωνικά και να χρησιμοποιούμε επικοινωνιακούς κώδικες με άλλους ανθρώπους. Παρά τις δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) στο παιχνίδι, όταν αυτό είναι κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του εκάστοτε παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ένα σπουδαίο θεραπευτικό/εκπαιδευτικό εργαλείο.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες (πχ. ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς) που δουλεύουν με παιδιά με ΔΑΦ και ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το παιχνίδι σαν μέσο μάθησης και θεραπείας. Ο στόχος του είναι να προσφέρει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για τη σχεδίαση και την πραγματοποίηση εξατομικευμένων ατομικών και ομαδικών θεραπευτικών/εκπαιδευτικών παρεμβάσεων σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα.
Παρουσιάζονται κατάλληλοι μέθοδοι παρέμβασης για παιδιά χαμηλής, μέσης και υψηλής λειτουργικότητας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες (πχ. ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς) που δουλεύουν με παιδιά με ΔΑΦ και ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το παιχνίδι σαν μέσο μάθησης και θεραπείας. Ο στόχος του είναι να προσφέρει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για τη σχεδίαση και την πραγματοποίηση εξατομικευμένων ατομικών και ομαδικών θεραπευτικών/εκπαιδευτικών παρεμβάσεων σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα.
Παρουσιάζονται κατάλληλοι μέθοδοι παρέμβασης για παιδιά χαμηλής, μέσης και υψηλής λειτουργικότητας.