4 Αυγ 2011

AnimaKid στη Σαρωνίδα

IMAG0028 by elizianna_christodoulou
Τα πιτσιρίκια χοροπηδάνε χαρούμενα και κάνουν τσουλήθρα, τη στιγμή που εσύ απολαμβάνεις το απογευματινό σου καφεδάκι ξέγνοιαστος. Υπάρχει ακόμα τραμπολίνο, τρενάκι, βάρκες και λοιπά παιχνίδια που ενθουσιάζουν τα παιδιά. Ότι καλύτερο για να ξεδώσουν και να επιστρέψουν κουρασμένα στο σπίτι.
Ο παιδότοπος αυτός βρίσκεται μεταξύ Σαρωνίδας και Αναβύσσου, στη θέση Λάκκα και είναι ανοιχτός από τις 6-11 μ.μ. Λειτουργεί τα τελευταία χρόνια, με τα παιχνίδια του να ανανεώνονται. Έχει άπλετο χώρο για parking και θέα στον κόλπο της Αναβύσσου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δραστηριότητα: Μαθαίνω γράμματα

Όταν τα παιδιά αρχίζουν να μαθαίνουν τα πρώτα τους γραμματάκια, τους δείχνουμε πώς πρέπει να τα φτιάχνουν ιχνηλατώντας και να τα αντιγράφουν κρατώντας το μολύβι τους. Παραβλέπουμε όμως το γεγονός ότι η καλύτερη μάθηση είναι αυτή όπου συμμετέχει ολόκληρο το σώμα, καθώς γίνεται κιναισθητικα. Φτιάξτε λοιπον τα γραμματάκια με εναλλακτικους τρόπους:

Ορολογία: Αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού




Τι είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ?


5χρονα με ανορεξία

Περισσότερα από 2.000 παιδιά χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα λόγω ανορεξίας τα τελευταία τρία χρόνια, με βάση τα στοιχεία έρευνας που δημοσιεύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Από αυτά, τα 98 ήταν ηλικίας 5-7 ετών, τα 99 ήταν ηλικίας 8-9 ετών, τα 400 ήταν ηλικίας 10-12 ετών και περισσότερα από 1.500 ήταν ηλικίας 13-15 ετών. Εξίσου ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι ορισμένα νοσοκομεία αρνήθηκαν να δώσουν στοιχεία (λόγω των νόμων περί προσωπικών δεδομένων και ιατρικού απορρήτου), άρα τα αληθινά νούμερα είναι μεγαλύτερα. Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς ένας στους τρεις ασθενείς που εισάγονται σε κάποιο νοσοκομείο με διατροφικές διαταραχές είναι παιδί.

Ευεργετική για τα παιδιά η χρήση υπολογιστή

Τα παιδιά που χρησιμοποιούν συχνά ηλεκτρονικό υπολογιστή έχουν περισσότερες πιθανότητες να διακριθούν στη δουλειά τους ως ενήλικες, σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Alabama - Birmingham.
Σύμφωνα με τη Δρ. Shelia Cotten, αναπληρώτρια καθηγήτρια κοινωνιολογίας, η έκθεση σε υπολογιστές μπορεί να δώσει στα νέα παιδιά τις τεχνολογικές δεξιότητες και την εξοικείωση που χρειάζονται για να διακριθούν σε μια κοινωνία στην οποία κυριαρχεί η τεχνολογία.
Η Cotten και οι συνεργάτες της μελέτησαν 1.202 παιδιά ηλικίας 9-10 ετών τα οποία συμμετείχαν στο πρόγραμμα "Ένα laptop για κάθε παιδί", πριν και αφού πήραν τον υπολογιστή. Μέτρησαν το άγχος που είχαν σχετικά με τον υπολογιστή, για τις δυνατότητες, για τη χρήση και για την κατοχή του. 
Σύμφωνα λοιπόν με τα δεδομένα, οι μαθητές οι οποίοι ήταν από πριν εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστή, εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το laptop. Αισθάνθηκαν ότι συνέβαλλε στην εκπαίδευσή τους και μπόρεσαν άμεσα να εντάξουν τη χρήση του στο καθημερινό τους πρόγραμμα. Κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό στον μελλοντικό εργασιακό βίο τους, σύμφωνα με την Cotten.
Αντιθέτως, οι μαθητές οι οποίοι δεν ήταν εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστή, χρησιμοποίησαν το νέο τους laptop αισθητά λιγότερο.
Το συμπέρασμα της έρευνας είναι πως θα πρέπει να διασφαλίσουμε την πρόσβαση των παιδιών σε υπολογιστές ώστε αυτά να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξοικείωση με την τεχνολογία, ειδικά στις υποβαθμισμένες περιοχές όπου αυτό είναι κάθε άλλο παρά δεδομένο.