Πολλά παιδιά με δυσλεξία παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες και στην αριθμητική. Μάλιστα το ποσοστό κυμαίνεται μεταξύ 30 και 35 %.
Για πολλές δεκαετίες κυριαρχούσε η αντίληψη ότι η δυσλεξία είναι μια δυσκολία μόνο στην ανάγνωση και γραφή. Η έρευνα για το συσχετισμό δυσλεξίας και δυσκολιών στην αριθμητική πήρε κιόλας από την αρχή έναν λαθεμένο προσανατολισμό, με την έννοια, ότι περιορίστηκε στην αναζήτηση γενικών ποσοστιαίων συχνοτήτων.
Οριζόμενη πλέον η δυσλεξία ως δυσχέρεια στην επεξεργασία των γλωσσικών πληροφοριών, θεωρείται αυτονόητο, ότι η δυσχέρεια καλύπτει και μέρος των μαθηματικών. Έτσι, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις δυσκολίες των δυσλεξικών στην αριθμητική και να τις θεωρήσουμε ως «ανεξάρτητες» δυσκολίες, που απλά συνυπάρχουν με τη δυσλεξία.