Αναφερόμαστε στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στις ΗΠΑ στο Journal of Pediatrics έδειξε ότι τα παιδιά περισσότερο επηρεάζονται από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, παρά από τις παραινέσεις των δικών τους!
Οι ερευνητές μελέτησαν 75 παιδάκια, ηλικίας 3 εώς 8 ετών και τα χωρίσανε σε δύο ομάδες.
Αργότερα, όλα τα παιδιά διάλεξαν ένα κουπόνι για κάθε τροφή, το ένα έλεγε: πρέπει να διαλέξετε ποια τροφή είναι η πιο υγιεινή και το άλλο έλεγε: πρέπει να διαλέξετε αυτό που επιθυμείτε περισσότερο.
Από τα παιδιά που παρακολούθησαν την διαφήμιση για τις τηγανητές πατάτες, το 71% επέλεγαν τις τηγανητές πατάτες και μάλιστα το 55% έκανε την ίδια επιλογή, παρά το γεγονός ότι οι γονείς είχαν συμβουλεύσει το αντίθετο.
Από τα παιδιά που παρακολούθησαν τη διαφήμηση για τα μήλα, το 46% επέλεξε τις τηγανητές πατάτες, ενώ όταν οι γονείς συνέστησαν να μην τις προτιμήσεις, το ποσοστό έπεσε στο 33%.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου