5 Ιουν 2013

Μπράβο στην Tommy Hilfiger!


Το θέμα του αυτισμού συγκαταλέγεται συνήθως στα «λεπτά» ζητήματα, τα οποία δεν θέλουμε να συζητάμε. Σαν στρουθοκάμηλοι, επιλέγουμε να βάλουμε το κεφάλι μας στην άμμο, παρά να συζητήσουμε ένα δυσάρεστο θέμα.

Ένα μεγάλο «μπράβο» λοιπόν αξίζει στην εταιρεία Tommy Hilfiger, η οποία τόλμησε να τρέξει μια διαφημιστική καμπάνια, η οποία ενημερώνει και σκοπεύει να ευαισθητοποιήσει το κοινό για το θέμα του αυτισμού. 

Ελπίζουμε κάποια μέρα το συγκεκριμένο θέμα να πάψει να θεωρείται ταμπού και να δούμε παρόμοιες διαφημιστικές καμπάνιες και στην Ελλάδα. Τα γλυκά παιδάκια για να πρωταγωνιστήσουν υπάρχουν, η ενημέρωση γύρω από τα ευρύτερα θέματα του αυτισμού αρχίζει να υπάρχει, το μόνο που δεν φαίνεται να υπάρχει ακόμα είναι η τόλμη από κάποια πραγματικά "μεγάλη" εταιρεία. Μια εταιρεία η οποία θα θελήσει να επιβεβαιώσει με πράξεις το χαρακτηρισμό της ως "μεγάλη" και όχι απλά διοργανώνοντας ένα κοκτέιλ πάρτυ για να επικοινωνήσει το πόσο μεγάλο είναι το κοινωνικό της έργο.

Η διαφήμιση, δυστυχώς, δεν είναι πλέον αληθής. Η αναλογία των παιδιών με αυτισμό έχει αυξηθεί από 1/110 στα 1/88 και νέες έρευνες τη θέλουν στο 1/50. Ελπίζουμε και άλλες εταιρείες ν’ ακολουθήσουν το παράδειγμα της Tommy Hilfiger: η σωστή ενημέρωση μπορεί να κάνει τη διαφορά!

Ελιζιάννα Χριστοδούλου, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια SIT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...