21 Σεπ 2012

Αληθινές ιστορίες: Ένας ιδιαίτερος εγκέφαλος

Ο εγκέφαλός μου είναι διαφορετικός... και το διαφορετικό είναι καλό. Η άποψη ενός ενήλικα με ΔΕΠΥ για τη λειτουργία του εγκεφάλου του
"Διαγνώστηκα με ΔΕΠΥ σε ηλικία εννέα ετών. Από τότε δεν έχω μειώσει τους ρυθμούς μου στο ελάχιστο. Ο εγκέφαλός μου είναι διαφορετικός. Μπορεί να εμφανιστώ σε γάμο με κόκκινο παντελόνι, χαβανέζικο πουκάμισο και πολύχρωμα παπούτσια".

"Αντιμετώπιζα ορισμένες δυσκολίες στο σχολείο, όσο σκληρά κι αν προσπαθούσα. Ορισμένα μαθήματα ήταν τόσο επίπονα που ήθελα να ξεριζώσω το δέρμα μου και να το πετάξω έξω από το παράθυρο. Την τελευταία μου χρονιά ως φοιτητής στο κολλέγιο, ρώτησα έναν καθηγητή εάν επιτρεπόταν να εκφράσω την άποψή μου με τις ζωγραφιές μου. Μου απάντησε "ναι" και για πρώτη φορά πήρα "Α" σε μάθημα. Δεν κάνει κόπο να ρωτάς!

Επειδή δυσκολεύεσαι στο σχολείο, δε σημαίνει ότι θα τα βρεις σκούρα και στη ζωή. Ελάχιστες δουλειές βασίζονται στην ικανότητά σου να λύνεις ολοκληρώματα. Όλοι εμείς με το διαφορετικό εγκέφαλο, ονειρευόμαστε δίχως περιορισμούς. Δεν πρόκειται να σας υποσχεθώ ότι θα καταφέρετε να είστε ο επόμενος Master Chef. Κάποιος όμως θα είναι ο επόμενος Master Chef και εσείς έχετε τις ίδιες πιθανότητες με όλους τους άλλους.

Σαν άτομο με ιδιαίτερο εγκέφαλο, ποτέ δεν ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο στάδιο της ζωής μου. Μπορώ όμως να είμαι βέβαιος ότι θα είναι συναρπαστικό".

της Ελιζιάννας Χριστοδούλου, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...