2 Δεκ 2011

Πολυαισθητηριακή Διδασκαλία: Βοηθάει τα δυσλεκτικά παιδιά να γίνουν ανεξάρτητοι μαθητές!


Η πολυαισθητηριακή διδασκαλία μπορεί να βοηθήσει δυσλεκτικά παιδιά να γίνουν ανεξάρτητοι μαθητές και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.

Για την Elizabeth Henderson, μια σύμβουλο δυσλεξίας, είναι σημαντικό τα παιδιά με δυσλεξία να ενθαρρύνονται να πιστεύουν στον εαυτό τους και να γίνονται ανεξάρτητοι μαθητές από μικρή ηλικία.



Η χρήση διαφόρων μεθόδων που χρησιμοποιούνται, όπως οι διαφορετικοί πίνακες, τα ξύλινα γράμματα και η πρακτική της γραφής στην πλάτη των παιδιών για να τα βοηθήσει να απομνημονεύσουν τις φόρμες των γραμμάτων, μπορούν να ενισχύσουν τη μάθησή τους.

Για να διαβάσετε το πρωτότυπο άρθρο πατήστε εδώ.

Η δική μας εκτίμηση είναι ότι η πολυαισθητηριακή προσέγγιση μπορεί να είναι ωφέλιμη για πολλά  παιδιά, και όχι μόνο για εκείνα που έχουν δυσλεξία.

Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...