Καθημερινές δραστηριότητες που αναπτύσσουν τον
- Γεμίζουμε το ποτήρι νερό/χυμό από την κανάτα: Το ένα χέρι κρατάει και χειρίζεται την κανάτα και το άλλο σταθεροποιεί το ποτήρι.
- Χρήση μαχαιροπίρουνων (με την επίβλεψη του ενήλικα): Κατά τη διάρκεια της σίτισης το ένα χέρι κρατάει το πιρούνι και το άλλο χέρι κράταει το μαχαίρι (μπορεί να είναι πλαστικό όταν το παιδί είναι μικρό σε ηλικία).
- Άνοιγμα και κλείσιμο δοχείων: Το ένα χέρι σταθεροποιεί το δοχείο και το άλλο ανοίγει/κλείνει/βιδώνει/ξεβιδώνει το καπάκι.
- Ξετύλιγμα καλαμακιού: Το ένα χέρι κρατάει το τυλιγμένο σε ζελατίνα καλαμάκι και το άλλο προσπαθεί να βγάλει τη ζελατίνα.
- Αλείφουμε βούτυρο, μαρμελάδα ή μέλι στο ψωμί: Το ένα χέρι κρατάει το ψωμί και το άλλο κρατάει και χειρίζεται το μαχαίρι.
- Ανάδευση: Το ένα χέρι κρατάει και χειρίζεται το κουτάλι και το άλλο σταθεροποιεί το μπολ.
- Κόψιμο του ψωμιού/φαγητού/ζύμης/πλαστελίνης με το μαχαίρι (με την επίβλεψη του ενήλικα): Το ένα χέρι κρατάει το ψωμί σταθερό και το άλλο χέρι κράταει και χειρίζεται το μαχαίρι.
- Άνοιγμα ζύμης ή play doh: Και τα δύο χέρια βρίσκονται επάνω στον πλάστη και τον κυλάνε για το άνοιγμα ζύμης και την δημιουργία πίτας.
- Κόψιμο μιας συσκευασίας με το ψαλίδι (με την επίβλεψη του ενήλικα): Το ένα χέρι κρατάει τη συσκευασία και το άλλο χέρι κρατάει και χειρίζεται το ψαλίδι.
Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου