9 Δεκ 2013

Αφήστε τα παιδιά να λερωθούν! Μαθαίνουν πιο γρήγορα!

Νέα έρευνα έρχεται να χαροποιήσει τους πολυάσχολους γονείς, σύμφωνα με την οποία τα παιδιά που λερώνονται είναι πολύ πιθανό να μαθαίνουν πιο γρήγορα.

Τα μικρά που παίζουν, λερώνονται, πετούν αντικείμενα -ακόμα και το φαγητό τους- συλλέγουν συνεχώς πληροφορίες για τον κόσμο γύρω τους, όπως αποδεικνύει η σχετική μελέτη.

Ψυχολόγοι εξέτασαν 72 νήπια, ηλικίας 16 μηνών το καθένα, παρουσιάζοντάς τους 14 μη στερεά αντικείμενα κι έπειτα παρατήρησαν αν θα μπορούσαν να μάθουν τις ονομασίες τους. Ανακάλυψαν, λοιπόν, ότι τα παιδιά που ήταν πιο βρώμικα μπορούσαν να μάθουν και να θυμούνται καλύτερα τις ονομασίες των αντικειμένων.
Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά που παρέμειναν καθαρά κατά τη διάρκεια του πειράματος είχαν 50% πιθανότητες να αναγνωρίσουν το αντικείμενο. Αντίθετα, τα πιο ακατάστατα παιδάκια ονόμασαν σωστά σε ποσοστό 70% τα αντικείμενα που τους δόθηκαν.

Επιπλέον, τα νήπια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, με τη μία να κάθεται στο καρεκλάκι του φαγητού και την άλλη στο τραπέζι. Τα παιδιά στο καρεκλάκι είχαν καλύτερες επιδόσεις, γεγονός που σύμφωνα με τους ερευνητές υποδεικνύει ότι η διαδικασία του φαγητού είναι συνδεδεμένη με την μάθηση.
Σύμφωνα με τους ψυχολόγους η μελέτη καταδεικνύει πώς η συμπεριφορά των παιδιών και η ικανότητά τους να εξερευνούν τα βοηθά να αποκτήσουν από νωρίς ένα επαρκές λεξιλόγιο, το οποίο συνδέεται με τη γνωστική τους ανάπτυξη καθώς μεγαλώνουν.

Τα συγκεκριμένα ευρήματα προκύπτουν από μία ξεχωριστή επιστημονική μελέτη, η οποία αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι είναι πιο παραγωγικοί σε ακατάστατους χώρους. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ανάμεσα στους διάσημους στοχαστές και συγγραφείς που υπήρξαν γνωστοί για το ακατάστατο γραφείο τους ήταν ο φυσικός Albert Einstein και ο συγγραφέας Roald Dahl.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...