22 Σεπ 2014

Μπερδεύει το /3/ με το /ε/!! Τι να κάνω?

Παρακάτω θα δείτε παραδείγματα μιας απλής μορφής εργασίας για την εξέλιξη της οπτικής διάκρισης των συμβόλων.

Με τη φαντασία μας μπορούμε να εμπλουτίσουμε τις εργασίες των παιδιών, με στόχο να διατηρούμε το κίνητρο και το ενδιαφέρον ζωντανά.

Καθώς το παιδί ολοκληρώνει το παιχνίδι και τον πειραματισμό του στο χώρο με τον προσανατολισμό....

  • Περπατάω επάνω σε γράμματα και αριθμούς που έχουν γίνει με χαρτοταινία στο πάτωμα
  • Τοποθετώ τουβλάκια ή πλαστελίνη ή χρωματίζω τα μεγάλα σύμβολα /αριθμοί/γράμματα που υπάρχουν σχεδιασμένα στο πάτωμα
  • Φτιάχνω με την πλαστελίνη μου το ζητούμενο γράμμα ή αριθμό
  • Φτιάχνω με το σώμα μου το ζητούμενο γράμμα ή αριθμό
  • Φτιάχνω με καρφάκια το όνομά μου ή τον αριθμό της ηλικίας μου
.... είναι έτοιμο να καθίσει στο τραπέζι, στο πάτωμα, να ξαπλώσει ή να καθίσει μπροστά σε έναν τοίχο με το χαρτί κολλημένο σε αυτό -ανάλογα τη στάση του σώματος που θέλουμε να δουλέψουμε- και να διακρίνει το /3/ και /ε/ στο συννεφάκι.

Κυκλώνω / Σβήνω και Γράφω από κάτω
 Κάθε φορά που κυκλώνει το /3/ το γράφει και από κάτω, και κάθε φορά που σβήνει με ένα Χ το /ε/ το γράφει επίσης από κάτω. 


Ομοίως, και στο δέντρο!
Κυκλώνω / Σβήνω και Γράφω
Κάθε φορά που κυκλώνει το /4/ το γράφει κατευθείαν από κάτω, και κάθε φορά που σβήνει με ένα Χ το /7/ το γράφει επίσης από κάτω. 


Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...