6 Φεβ 2012

Ορολογία: Αγενεσία μεσολοβίου



 Τι είναι η ΑΓΕΝΕΣΙΑ ΜΕΣΟΛΟΒΙΟΥ?

Δραστηριότητα: Το παιχνίδι των ονομάτων

Το να αντιλαμβάνεσαι την ύπαρξη των άλλων μπορεί να ξεκινήσει από το να μάθεις τα ονόματά τους.

Ανησυχείτε για την ανάπτυξη του μωρού σας;


«Αναπτύσσεται άραγε σωστά το μωρό μου;» Αυτή η ανησυχία είναι κοινή για όλους τους γονείς, και κυρίως στο πρώτο παιδί, μια και στο δεύτερο υπάρχει η σχετική εμπειρία.

Συνήθως αυτό που λένε και οι παιδίατροι είναι μεν ασαφές, αλλά είναι αυτό που ισχύει: Τα πάντα εξαρτώνται από το παιδί.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που μας δείχνουν αν όλα πάνε καλά:
Θα πρέπει λοιπόν να το «ψάξετε» λίγο παραπάνω αν…

Παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

«Δεν ακούει κανέναν»
 
10 πρακτικές οδηγίες για παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

«Πάνω απ’ όλα όμως πρόκειται για την δική σας συμπεριφορά, αυτη πρέπει να αλλάξει…»

Παρουσιάζονται 10 πρακτικές οδηγίες για γονείς που έχουν παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Αναφέρονται στην ομαλή καθημερινή αλληλεπίδραση των γονιών με τα παιδιά τους.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου σχετικά με την «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Διάβασμα του παιδιού στο σπίτι


Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε εκεί όταν το παιδί μας διαβάζει στο σπίτι, από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού. Στο διάβασμά του, θα πρέπει να είμαστε «δίπλα του» και όχι «από πάνω του». Δεν είμαστε εξεταστές του, βοηθοί του είμαστε!

Αυτό που προέχει είναι να ασχοληθούμε πριν απ’ όλα με το ίδιο το παιδί. Πρέπει δηλαδή να δούμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και κατανοεί τα μαθήματά του. Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια. Θα πρέπει αρχικά να δούμε τον τρόπο που του είναι περισσότερο εύκολος να διαβάσει και να λύσει τις ασκήσεις του.

Γιατί,πότε και πώς πρέπει να επιβραβέβεται ένα παιδί

Επιβραβεύω ένα παιδί για :

Να τολμήσει, 
Να προσπαθήσει, 
Να μπορέσει, 
Να νιώσει δυνατό, 
Να νιώσει ικανό, 
Να νιώσει αποδεκτό, 
Να αυτονομήσει,
Να γίνει ανεξάρτητο