6 Φεβ 2012
Ανησυχείτε για την ανάπτυξη του μωρού σας;
«Αναπτύσσεται άραγε σωστά το μωρό μου;» Αυτή η ανησυχία είναι κοινή για όλους τους γονείς, και κυρίως στο πρώτο παιδί, μια και στο δεύτερο υπάρχει η σχετική εμπειρία.
Συνήθως αυτό που λένε και οι παιδίατροι είναι μεν ασαφές, αλλά είναι αυτό που ισχύει: Τα πάντα εξαρτώνται από το παιδί.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που μας δείχνουν αν όλα πάνε καλά:
Θα πρέπει λοιπόν να το «ψάξετε» λίγο παραπάνω αν…
Συνήθως αυτό που λένε και οι παιδίατροι είναι μεν ασαφές, αλλά είναι αυτό που ισχύει: Τα πάντα εξαρτώνται από το παιδί.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που μας δείχνουν αν όλα πάνε καλά:
Θα πρέπει λοιπόν να το «ψάξετε» λίγο παραπάνω αν…
Παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα
«Δεν ακούει κανέναν»
10 πρακτικές οδηγίες για παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα
«Πάνω απ’ όλα όμως πρόκειται για την δική σας συμπεριφορά, αυτη πρέπει να αλλάξει…»
Παρουσιάζονται 10 πρακτικές οδηγίες για γονείς που έχουν παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Αναφέρονται στην ομαλή καθημερινή αλληλεπίδραση των γονιών με τα παιδιά τους.
«Πάνω απ’ όλα όμως πρόκειται για την δική σας συμπεριφορά, αυτη πρέπει να αλλάξει…»
Παρουσιάζονται 10 πρακτικές οδηγίες για γονείς που έχουν παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Αναφέρονται στην ομαλή καθημερινή αλληλεπίδραση των γονιών με τα παιδιά τους.
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου σχετικά με την «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Διάβασμα του παιδιού στο σπίτι

Αυτό που προέχει είναι να ασχοληθούμε πριν απ’ όλα με το ίδιο το παιδί. Πρέπει δηλαδή να δούμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και κατανοεί τα μαθήματά του. Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια. Θα πρέπει αρχικά να δούμε τον τρόπο που του είναι περισσότερο εύκολος να διαβάσει και να λύσει τις ασκήσεις του.