11 Οκτ 2011

10 πράγματα που θα ήθελε να μας πει ένα παιδί με αυτισμό

Είναι πραγματικά εκπληκτικό το παρακάτω video, διότι μέσα σε μερικά μόλις λεπτά συνειδητοποιείς ότι αν ένα παιδί με αυτισμό, μπορούσε να σου πει τα παρακάτω, οι ζωή όλων μας θα γινόταν πιο εύκολη και όμορφη!!!
 

Την επόμενη φορά που θα κοιτάξεις το παιδί, εκνευρισμένος και απωρημένος για το τί του συνέβει απλά θυμήσου όλα εκείνα που θα ήθελε να σου πει:
  • Είμαι ένα παιδί με αυτισμό, δεν είμαι αυτιστικός
  • Ο αυτισμός είναι μια πτυχή του εαυτού μου, δεν με χαρακτηρίζει ως άτομο
  • Η αισθητηριακή μου αντίληψη δεν είναι σε τάξη
  • Άλλο "δεν θέλω" και άλλο "δεν μπορώ" να κάνω κάτι
  • Μεταφράζω τα πάντα κυριολεκτικά
  • Μη μου λές τί να κάνω, δείξε μου πώς να το κάνω
  • Εστίασε στο τί μπορώ και όχι στο τί δεν μπορώ να κάνω
  • Βοηθησέ με στις κοινωνικές μου σχέσεις
  • Βρές τί πυροδοτεί τις εκρήξεις μου και προλαβέ τις
  • Αγάπησέ με δίχως όρους και μη ξεχνάς ότι δεν επέλεξα να έχω αυτισμό.
της Ελιζιάννας Χριστοδούλου, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια SIT.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...