Έχετε αγωνιστεί ποτέ να μάθετε σε ένα παιδί να "μένει" εντός ορίων κατά τη διάρκεια χρωματίσματος ενός πλαισίου? Και σίγουρα θα είναι μια δύσκολη διαδικασία, εαν το παιδί έχει οπτικοκινητικές ή αντιληπτικές δυσκολίες.
Ψάχνοντας βρήκα στο site Pediatric Occupational Therapy Tips μια τεχνική αρκετά ενδιαφέρουσα που δεν είχα χρησιμοποιήσει πριν. Εκτός από το έντονο και παχύ περίγραμμα του σχεδίου, όπως λέω συνήθως στους γονείς να χρησιμοποιούν για αρχή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα απτικό σημάδι που θα υπενθυμίζει στο παιδί να παραμένει εντός των ορίων του πλαισίου...
Χρησιμοποιώντας μια κόλλα περάστε το περίγραμμα του σχεδίου έτσι ώστε να γίνει ανάγλυφο. Το παιδί, καθώς θα χρωματίζει και θα πλησιάζει στο όριο, θα αντιλαμβάνεται μια αντίσταση του χαρτιού που θα περιορίζει την κηρομπογιά να προχωρήσει. Θα ήταν χρήσιμο, στην αρχή, να του το εξηγήσουμε και λεκτικά, έτσι ώστε να μην επιμείνει και σκίσει το χαρτί.
Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου