2 Μαΐ 2012

Πως είναι να έχεις το σύνδρομο Asperger

 Δουλεύουμε συχνά με παιδιά που έχουν το σύνδρομο Asperger, και αρκετοί νομίζω θα θέλαμε να γνωρίζουμε πως νιώθουν στην καθημερινή τους ζωή... 

Επίσης, πολλοί θα θέλαμε να ρωτήσουμε, αν είχαμε τη δυνατότητα, κάποιον ενήλικα με το σύνδρομο πώς το βιώνει.  

Διαβάζοντας το Autisable βρήκα τη συγκεκριμένη ανάρτηση και έσπευσα να σας την παρουσιάσω, σκεφτόμενη ότι όπως και εγώ, έτσι και εσείς, θα ήθελα να έχω κάποιες πληροφορίες, ίσως και περισσοτέρες από τις συγκεκριμένες. 

Οι μικροί  μας φίλοι, μεγαλώνουν... Είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε!!

Να τι λέει ένας ενήλικας με asperger...

 Είμαι παντρεμένος εδώ και 19 χρόνια, αλλά:
  • Δεν έχω πραγματικούς φίλους, εκτός από τη γυναίκα μου
  • Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους. Δεν ξέρω πως να παίξω αυτό το παιχνίδι
  • Δεν μπορώ να διαβάσω την γλώσσα του σώματος
  • Είμαι ιδιαίτερα έξυπνος, αλλά δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι εννοούν οι άνθρωποι όταν λένε "Ξέρεις εσύ"
  • Ή στο σχολείο όταν έλεγαν "Δεν έχεις φίλους επειδή προσπαθείς υπερβολικά". Πως είναι δυνατόν να προσπαθείς υπερβολικά και να μη φέρνει κανένα αποτέλεσμα η προσπάθειά σου;
  • Δεν ξέρω γιατί οι άνθρωποι δεν σε σέβονται για αυτό που γνωρίζεις
  • Δεν ξέρω πως να συνομιλήσω αποδοτικά με άλλους. Πραγματικά με απογοητεύει αυτό
  • Κάποιοι άνθρωποι αποδέχονται πράγματα χωρίς ερωτήσεις. Αμφισβητώ τα πάντα, τα αναλύω όλα
  • Μπορώ να διαβάσω ένα βιβλίο 300 σελίδων σε λίγες ώρες, για μένα είναι απλό
  • Έχω επίσης μια συνήθεια να μιλάω δυνατά όταν σκέφτομαι, επεξεργάζομαι καλύτερα τα πράγματα όταν τα λέω.






Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...