15 Οκτ 2013

Θεατρικό παιχνίδι για παιδιά με σύνδρομο Asperger

Θεατρικό παιχνίδι για παιδιά με σύνδρομο Asperger και με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας.
Το σύνδρομο Asperger καθώς και ο αυτισμός είναι μια διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή που προκαλεί δυσκολίες στην ανάπτυξη του παιδιού και συγκεκριμένα στους τομείς της κοινωνικοποίησης, της επικοινωνίας, της συμπεριφοράς και της σκέψης.

Το θεατρικό παιχνίδι δρα θεραπευτικά, ενισχύοντας τις ατομικές δυνατότητες κάθε παιδιού ξεχωριστά μέσα από την εμπειρία και την δυναμική της ομάδας.
Μέσα από τις τεχνικές του ελεύθερου και οργανωμένου παιχνιδιού, τη δραματοποίηση, τον αυτοσχεδιασμό, τα παιχνίδια ρόλων και τις κοινωνικές ιστορίες, ενισχύεται η κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών, η δημιουργία ομάδων καθώς και η ανάπτυξη και βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων.

Στόχοι του προγράμματος:

Τα παιδιά θα:

-    Μάθουν να αναγνωρίζουν και να επεξεργάζονται καλύτερα τα συναισθήματά τους καθώς και τα συναισθήματα των άλλων (ενσυναίσθηση).
-    Βελτιώσουν την επικοινωνία με τα άλλα παιδιά και θα κάνουν νέες φιλίες.
-    Μάθουν να συνεργάζονται ομαδικά (αμοιβαία δράση όλων των παιδιών).
-    Αναπτύξουν κοινωνικές και πρακτικές δραστηριότητες, τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή.
-    Ενισχύσουν την λεκτική επικοινωνία και την αφηρημένη σκέψη.
-    Βελτιώσουν τη βλεμματική επαφή με το συνομιλητή τους και θα μπορούν να συγκεντρώνονται για περισσότερο χρονικό διάστημα.
-    Περιορίσουν τυχόν επαναλαμβανόμενες και στερεότυπες μορφές συμπεριφοράς (τροποποίηση συμπεριφοράς).
-    Μάθουν να παίζουν.
-    Αποκτήσουν έλεγχο του σώματός τους και θα βελτιωθεί ο κινητικός συντονισμός.

Επιμέλεια - συντονισμός μαθήματος: κα Σαπρίκη Σοφία (ειδική παιδαγωγός, δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού και ηθοποιός)

Ξεκινάμε: Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013
Πότε: Κάθε Παρασκευή 5 με 5:50
Που: Στο Εργαστήρι Ψυχοκινητικής
Κόστος: 60 € / μήνας
Μάθε περισσότερα: 213 0050089 και www.psychomotortherapy.gr/motoract.shtml
To μάθημα απευθύνεται σε παιδιά 6 έως 10 ετών, με σύνδρομο Asperger και σε παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας.
Απαραίτητη η κράτηση θέσης και η συνέντευξη – αξιολόγηση με κάθε οικογένεια.

Πηγή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...