3 Νοε 2014

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ με υλικά γραφείου!

Σας τελείωσαν οι ροδέλες που βάζουμε για να μη σχιστούν τα χαρτιά μας στα ντοσιέ? ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΟΥΣ!

ΥΛΙΚΑ: καρτελα απο ροδέλες, πινέζες, πίνακα από φελλό, χρωματιστά χαρτιά, μαρκαδόρος


  Φτιάξτε στα γρήγορα μια δραστηριότητα οπτικοκινητικού συντονισμού, επιδεξιότητας, αλλά και προσανατολισμού -ανάλογα με το πως θα χρησιμοποιήσετε τα υλικά σας. Δείτε τα παραδείγματα που ακολουθούν!





Κολλήστε την καρτέλα επάνω σε ένα χρωματιστό χαρτί, και στη συνέχεια σταθεροποιήστε το επάνω στον πίνακα φελλού.








Ας προσπαθήσουμε τώρα να κεντράρουμε μέσα στις τρύπες και να βάλουμε τις πινέζες...








Αν θέλουμε να αυξήσουμε το επίπεδο δυσκολίας, μπορούμε να φτιάξουμε μια διαδρομή (σχεδιάζουμε με έναν μαρκαδόρο, στη χάρτινη επιφάνεια της καρτέλας, και όχι στη γυαλιστερή) και να ζητήσουμε από το πιτσιρίκι να "πατάει" μόνο στις τρύπες της διαδρομής.




Φυσικά, διαφοροποιούμε το παιχνίδι ανάλογα με τους στόχους μας και έτσι μπορούμε:
  • να κάνουμε αντιγραφές σχεδίων, τόσο στην ίδια καρτέλα όσο και από μια καρτέλα σε μια άλλη,
  • να φτιάξουμε σειρές χρωμάτων (οριζόντιες ή κάθετες)
  • να φτιάξουμε σχήματα ("Μπορείς να φτιάξεις ένα τετράγωνο με τις πινέζες? Ποιές τρυπούλες θα χρησιμοποιήσεις?")
  • να σχεδιάσουμε γράμματα/αριθμούς και να "πατήσει" επάνω τους με τις πινέζες
  • να χρησιμοποιήσουμε την καρτέλα με τις χρωματιστές ροδέλες και να τοποθετεί τις πινέζες στο σωστό χρώμα ροδέλας (π.χ. την κόκκινη πινέζα στην κόκκινη ροδέλα)

ΠΡΟΣΟΧΗ
Η δραστηριότητα αφορά παιδιά, τα οποία μπορούν να ελέγξουν τις πινέζες και δεν κινδυνεύουν να τραυματιστούν με οποιονδήποτε τρόπο. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, πρέπει να υπάρχει η επίβλεψη ενός ενήλικα!


Όλγα Καμπιώτη, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια

Η γνώμη σας:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...