6 Νοε 2011

Ομιλία με θέμα ‘Ποιοτική σχέση και ποιοτικός χρόνος με το παιδί μου’

Ομιλία της κας Μάνιας Ζηρίδη (Ψυχολόγος Εκπαίδευσης) με θέμα: ‘Πώς θα αποκτήσω ποιοτική σχέση με το παιδί μου’ και της κας Τατιάνας Γκούσκου (Ψυχολόγος Εκπαίδευσης και Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου μας) με θέμα: ‘Ποιοτικός Χρόνος με το παιδί μου’ θα πραγματοποιηθεί στις 8 Νοεμβρίου.

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στο ECALI CLUB (Λόφου 15, Εκάλη) και ώρα 11:30 – 13.00.

Δεν υπάρχει κόστος αλλά θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή στην κ. Χ. Μπράτσου, τηλέφωνο 210-6685600 και ώρες 9.00-16.00.

Ακολουθεί περίληψη των εισηγήσεων.

‘Πώς θα αποκτήσω ποιοτική σχέση με το παιδί μου’

Η ποιοτική σχέση με το παιδί μου είναι μια σχέση που καλλιεργείται σε βάθος χρόνου

Πώς θα χτίσω εμπιστοσύνη ανάμεσά μας;

Πώς θα νιώσει το παιδί μου ότι έχει το 100% της προσοχής μου;

Πώς θα διαχειριστώ τα λάθη και τις αποτυχίες;

Πώς θα διαχειριστώ τα συναισθήματα του παιδιού μου;

Πώς θα επαινώ αποτελεσματικά το παιδί μου;

‘Ποιοτικός Χρόνος με το παιδί μου’

Ποιοτικός χρόνος με το παιδί μου σημαίνει να μπορώ να αφιερώνω κάποιο χρόνο στη σχέση μου με το παιδί μου μ΄ ένα ουσιαστικό τρόπο.

Ποιες δραστηριότητες θα με βοηθούσαν, ώστε να μπορώ να ασχοληθώ με το παιδί μου πιο ποιοτικά και πιο δημιουργικά;

Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας, για μια σχέση γεμάτη σεβασμό και όμορφες στιγμές, με στόχο να δημιουργήσουμε υγιείς και δυνατές προσωπικότητες;

Πηγή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...