3 Απρ 2013

"Ο εκπαιδευτικός και το παιδί: συμβουλές από έναν εργοθεραπευτή"

Ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, έρχομαι συχνά σε επαφή με εκπαιδευτικούς, προκειμένου να ενημερωθώ για την εικόνα και την επίδοση των παιδιών που παρακολουθώ, αλλά και για να συστήσω κάποιους τρόπους αντιμετώπισης "δύσκολων καταστάσεων". Το αξιοσημείωτο όμως είναι ότι πρώτη φορά δημιουργήθηκε αίτημα από εκπαιδευτικούς ενός ολόκληρου σχολείου. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί με αγάπη, για αυτή την πραγματικά σπουδαία δουλειά που κάνουν.

Αναφέρομαι στην ομιλία που παρουσίασα στη Σχολή Χατζήβεη στις 15 Μαρτίου του 2013 με θέμα: "Ο εκπαιδευτικός και το παιδί: συμβουλές από έναν εργοθεραπευτή".

Η θεματολογία περιελάμβανε τα εξής:
Συμπεριφορά του εκπαιδευτικού (best practicies)
  • Σαφήνεια- συνέπεια
  • Εστίαση στα θετικά
  • Προτεραιότητα στον αδύναμο
  • Διέξοδος στο πρόβλημα
  • Πρωτοτυπία
  • Οριοθέτηση
 Ενισχύοντας τη μάθηση (χρήσιμα εργαλεία)
  • Οργάνωση της τάξης
  • Ανάθεση ρόλων
  • Πρόγραμμα και χρονοδιάγραμμα
  • Αξιοποίηση του πίνακα
  • Ομιλία του εκπαιδευτικού
  • Διόρθωση λαθών
Τα "όπλα" του δασκάλου
Τα 4 σημαντικότερα πράγματα που διευκολύνουν την επικοινωνία, την εκπαιδευτική διαδικασία και την λειτουργική αλληλεπίδραση παιδιού και εκπαιδευτικού.


Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη τόσο για την πρόσκληση που μου έγινε, όσο και για την συμμετοχή που υπήρξε. Τέθηκαν αξιόλογες ερωτήσεις, συζητήθηκαν αρκετές απορίες και ελπίζω να υπάξουν στο μέλλον παρόμοιες δράσεις και από άλλες εκπαιδευτικές δομές.

Ελιζιάννα Χριστοδούλου. Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια SIT

Γνωρίστε από κοντά τη Σχολή Χατζήβεη, στο Open Day που διοργανώνει την Κυριακή 7 Απριλίου στις 11:00 π.μ.

Η γνώμη σας:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...