5 Νοε 2013
Το παιδί και το δελφίνι: μια συγκινητική ιστορία!
Ο 8χρονος Cieran Kelso έχασε και τα δυο του πόδια σε πολύ μικρή ηλικία εξαιτίας της μηνιγγίτιδας. Παρόλα αυτά δεν το έβαλε κάτω και ασχολήθηκε ενεργά με την κολύμβηση, ενώ έκανε όλα τα αγαπημένα του σπορ χρησιμοποιώντας προσθετικά μέλη. Οι γονείς και τα αδέλφια του τον στήριξαν όσο μπορούσαν και οι φίλοι του επίσης, φροντίζοντας ποτέ να μην αισθανθεί μειονεκτικά απέναντι στους άλλους. Μεγάλη του αγάπη πάντα ήταν τα δελφίνια.
4 Νοε 2013
Επιτέλους δεν χρειάζεται επανεξέταση!
Υπογράφηκε επιτέλους, στις 31 Οκτωβρίου 2013, η υπουργική απόφαση η οποία καθορίζει 43 μόνιμες και μη αναστρέψιμες παθήσεις για τις οποίες ορίζεται η διάρκεια αναπηρίας επ’ αόριστον και δεν χρειάζονται πλέον επαναξιολόγηση απο τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ).
Μέσα στην λίστα αυτή είναι και οι Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτισμός, σύνδρομο Asperger).
Μέσα στην λίστα αυτή είναι και οι Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτισμός, σύνδρομο Asperger).
Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα ανακοινωθούν κι άλλες εξίσου θετικές και σημαντικές αποφάσεις!
Ελιζιάννα Χριστοδούλου, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια SIT
1 Νοε 2013
Κινητικός Σχεδιασμός: 3 τρόποι να βοηθήσουμε
1.11.13
Αδρή και Λεπτή κινητικότητα, Δραστηριότητες, Εργοθεραπεία, Μάθηση, Πράξη, Συμβουλές
No comments
Τα παιδιά συχνά αποφεύγουν να εμπλακούν σε ομαδικές δραστηριότητες όπως το ποδόσφαιρο ή ακόμα να παίξουν με τους συνομήλικους στην παιδική χαρά ή τον παιδότοπο. Άλλα πάλι, προσπαθούν πολύ γιατί τους αρέσουν τα παιχνίδια που χρησιμοποιείς το σώμα σου, αλλά φαίνεται να μην τα καταφέρνουν επιτυχώς λόγω αδεξιότητας. Επίσης, συχνά παρατηρούμε πως τα παιδιά δυσκολεύονται είτε να παράγουν είτε να εμπλέκονται σε κάτι νέο -μη οικείο.
31 Οκτ 2013
Intelearn: Γνωρίστε το εκπαιδευτικό λογισμικό για την υποστήριξη της διδασκαλίας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στον Ιανό (2/11)
Η εταιρία INTELEARN και ο ΙΑΝΟS παρουσιάζουν τις βασικές αρχές αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία οι οποίοι εμπλουτίζουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς στην διδασκαλία παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες καθώς και με προβλήματα λόγου.
Θα μιλήσει η Μαρία Καραβελάκη, M.Sc. σε ComputerAssistedLearning.
Απο πότε το παιδί μπορεί να ντύνεται μόνο του;
Το να μάθει ένα παιδί να ντύνεται μόνο του στηρίζεται σε μικρά καθημερινά μαθήματα.
Στην ηλικία των δύο ετών περίπου, ένα παιδί είναι σε θέση να βγάζει τις κάλτσες ή την μπλούζα του, αλλά η πλειοψηφία των παιδιών μπορούν και ντύνονται μόνα τους από την ηλικία των τριών ετών και μετά.
Τον τρίτο χρόνο οι κινήσεις του γίνονται πιο επιδέξιες. Το παιδί γίνεται όλο και πιο αυτοδύναμο η επιδεξιότητά του στο ντύσιμο βελτιώνεται σταθερά, παρόλο που χρειάζεται ακόμα καθοδήγηση.
Στην ηλικία των δύο ετών περίπου, ένα παιδί είναι σε θέση να βγάζει τις κάλτσες ή την μπλούζα του, αλλά η πλειοψηφία των παιδιών μπορούν και ντύνονται μόνα τους από την ηλικία των τριών ετών και μετά.
Τον τρίτο χρόνο οι κινήσεις του γίνονται πιο επιδέξιες. Το παιδί γίνεται όλο και πιο αυτοδύναμο η επιδεξιότητά του στο ντύσιμο βελτιώνεται σταθερά, παρόλο που χρειάζεται ακόμα καθοδήγηση.