«Γεννηθήκαμε για να μαθαίνουμε με ολόκληρο το σώμα και με όλες τις αισθήσεις. Δεν γεννηθήκαμε για να καθόμαστε σε μια καρέκλα οχτώ ώρες την ημέρα, να ακούμε κάποιον να μιλάει ή να είμαστε απορροφημένοι στα βιβλία χρόνο με το χρόνο…».
Πίτερ Κλάιν
Αλήθεια ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να μελετά ένα παιδί; Και αν υπάρχει τέτοιος, είναι κοινός για όλους;
Το μαθησιακό στυλ σχετίζεται με την αντιληπτικότητα, η οποία συνδέεται με τους τρόπους ή τις αισθήσεις μέσω των οποίων οι άνθρωποι λαμβάνουν και επεξεργάζονται τις πληροφορίες και τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος. Ποια είναι όμως τα είδη του μαθησιακού στυλ; Οι βασικές κατηγορίες είναι οι εξής τρεις: ο ακουστικός, ο οπτικός και ο κιναισθητικός ή απτικός τύπος, όπως παρουσιάζονται στο βιβλίο: "Ανακαλύψτε το μαθησιακό στυλ του παιδιού σας" των M.Willis & V.K. Hodson.
Πίτερ Κλάιν
Αλήθεια ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να μελετά ένα παιδί; Και αν υπάρχει τέτοιος, είναι κοινός για όλους;
Το μαθησιακό στυλ σχετίζεται με την αντιληπτικότητα, η οποία συνδέεται με τους τρόπους ή τις αισθήσεις μέσω των οποίων οι άνθρωποι λαμβάνουν και επεξεργάζονται τις πληροφορίες και τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος. Ποια είναι όμως τα είδη του μαθησιακού στυλ; Οι βασικές κατηγορίες είναι οι εξής τρεις: ο ακουστικός, ο οπτικός και ο κιναισθητικός ή απτικός τύπος, όπως παρουσιάζονται στο βιβλίο: "Ανακαλύψτε το μαθησιακό στυλ του παιδιού σας" των M.Willis & V.K. Hodson.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΤΥΛ
|
ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
ΤΕΧΝΙΚΕΣ
|
ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ
|
Ακούγοντας
|
Να διαβάζει δυνατά, βιβλία σε κασέτες, μουσική, ζωντανές διαλέξεις
|
Μέσω απαγγελίας
|
Να μαγνητοφωνεί τη φωνή του, να δουλεύει σε ομάδα, να βάζει μουσική στις πληροφορίες
| |
ΟΠΤΙΚΟΣ
|
Μέσω εικόνων
|
Βίντεο, υπολογιστής, διαγράμματα, πίνακες, εικονογραφημένες ατάκες
|
Μέσω κειμένων
|
Υπογράμμιση γραπτού κειμένου, χαρτογράφηση πληροφοριών
| |
ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ
|
Μέσω αφής
|
Να πιάνει, να διαχωρίζει, να κατασκευάζει με διάφορα υλικά.
|
Με όλο το σώμα
|
Να κινείται, να ασκείται, να υποδύεται, να χορεύει
| |
Μέσω του σκίτσου
|
Να μουτζουρώνει κόλλες, να ζωγραφίζει, να κρατά σημειώσεις φτιάχνοντας σκίτσα
| |
Μέσω της γραφής
|
Να αντιγράφει, να κρατά σημειώσεις, να συμπληρώνει τετράδια εργασιών
|
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου