11 Μαρ 2013

Φτιάξτε δαχτυλομπογιές!

Τα περισσότερα παιδιά λατρεύουν τη ζωγραφική! Οι δε δαχτυλομπογιές είναι λατρεμένες!

Αν σας έρθει όρεξη για ζωγραφική με δαχτυλομπογιές, αλλά δεν έχετε πρόχειρες, μπορείτε να φτιάξετε μόνες σας:

Σε ένα κατσαρολάκι βράστε μέχρι να δέσουν δύο κούπες νερό, μισή κούπα κορν φλαουρ, 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη και μισή κουταλιά της σούπας αλάτι.

Το μίγμα που θα πάρετε είναι λίγο βιοχλαπατσέ ημιδιάφανο (δείτε φωτο)

Γιατί κάποιοι μας χρειάζονται!


Ένα VIDEO των φοιτητών εργοθεραπείας για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ.


Τους αξίζει πραγματικά ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!

7 Μαρ 2013

Παιχνίδια σε slow motion (αργή κίνηση)

Όταν επιβραδύνουμε μια κίνηση, τότε απαιτείται περισσότερος μυϊκός έλεγχος και μεγαλύτερη μυϊκή συστολή. Παρακάτω θα δείτε κάποια παιχνίδια ενδυνάμωσης τα οποία δεν απαιτούν κάποιο εξοπλισμό, παρά μόνον μια αργή κίνηση...

6 Μαρ 2013

Εγκεφαλική Παράλυση

Ο Μάρτιος είναι μήνας εγκεφαλικής παράλυσης (Cerebral Palsy/CP)! Το ξερατε?

Ο όρος "CP" είναι ένας όρος "ομπρέλλα" που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις συνθήκες όπου κάποιο εγκεφαλικό τραύμα επιρρεάζει αρνητικά την κινητικότητα ενός παιδιού. Παγκοσμίως υπολογιίζεται οτι πάνω απο 17 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με CP.

5 Μαρ 2013

Απλοί τρόποι εκμάθησης ορθογραφίας

Το κάθε παιδί μαθαίνει ορθογραφία με διαφορετικό τρόπο. Ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο που παρατηρείται είναι η δυσορθογραφία των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Το δύσκολο είναι ότι ενώ ξέρουν τον κανόνα, τον ξεχνούν όταν γράφουν! Γράφω μερικές ιδέες για το πως μπορεί να διδαχθεί η ορθογραφία και η γραμματική.
 
Συστηματική και επαναμβανόμενη κατάρτιση των βασικών κανόνων. Αρχικά πρέπει να διδάξουμε καλά τους βασικότερους κανόνες και να βεβαιωθούμε ότι το παιδί τους έχει κατανοήσει αρκετά. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρέπει να κάνουμε επανάληψη των κανόνων.

4 Μαρ 2013

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (Social Stories): Εκμάθηση Κοινωνικών Δεξιοτήτων

 «Μια κοινωνική ιστορία περιγράφει μια κατάσταση, μια δεξιότητα ή ιδέα που σχετίζεται με κοινωνικές καταστάσεις, προοπτικές και κοινές απαντήσεις με συγκεκριμένο τρόπο γραφής και ειδική δομή» C.Grey