16 Νοε 2011

"Είναι εύκολο με το γυαλόχαρτο". Δραστηριότητα για μαθησιακές δυσκολίες

Η βιωματική και πολυαισθητηριακή προσέγγιση της γραφής και της εκμάθησης των γραμμάτων σε παιδιά με μαθησιακά προβλήματα/Δυσλεξία αποτελεί απαραίτητη συνθήκη. Σε ένα δυσλεκτικό παιδί πρέπει να παίρνουν μέρος στην μαθησιακή διαδικασία περισσότερες απο μια αισθήσεις. Στα πλαίσια αυτού του τρόπου εκμάθησης των γραμμάτων γίνεται και η παρακάτω άσκηση.


Δραστηριότητα:
Παίρνουμε γυαλόχαρτα και τα κόβουμε στα γράμματα της αλφαβήτας ή στα γράμματα που δυσκολεύουν το παιδί πχ. το ξ και το ζ. Ζητάμε απο το παιδί να διατρέξει κάθε γράμμα με κλειστά μάτια με τα δυο του δάχτυλα και ταυτόχρονα να λεέι ποιο είναι. Έπειτα ανοίγει τα μάτια και κάνει το σχήμα του γράμματος στον αέρα, στο τραπέζι, στον τοίχο και όπου αλλού υπάρχει διαφορετικής υφής επιφάνεια. Η επαναληψη της δραστηριότητας θα φέρει θετικά αποτελέσματα.

Υλικά: γυαλόχαρτα μεσαία

Προσφέρει: Πολυαισθητηριακή ενίσχυση στην εκμάθηση των γραμμάτων. Περισσότερες ευκαιρίες να αποτυπωθούν στην μνήμη εργασίας. Έναν εναλλακτικό και ενδιαφέρον τρόπο να μάθει ένα παιδί το σχήμα των γραμμάτων.

Απευθύνεται: Σε όλα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες/Δυσλεξία και μπερδεύονται με την μορφή των γραμμάτων. Επίσης σε όποιο παιδί βρίσκεται στο στάδιο της πρώτης γραφής, ανάγνωσης για περαιτέρω ενίσχυση και εμπλουτισμό των τρόπων μάθησης.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...