6 Μαΐ 2016

Ποιο γράμμα λείπει; Άσκηση για βελτίωση ανάγνωσης στη Δυσλεξία

Οι ασκήσεις που στοχεύουν στην φωνημική επίγνωση των παιδιών με Δυσλεξία, δηλαδή στην εκπαίδευση τους να ακούν και να χειρίζονται όλα τα φωνήματα των λέξεων, μπορούν να γίνουν με πολλούς τρόπους και πρέπει να ενέχουν το στοιχείο της βιωματικής συμμετοχής. Έτσι το δυσλεξικό παιδί που είναι κατεξοχήν ένας Κιναισθητικός και Αισθητηριακός μαθητής μπορεί να κατακτήσει με μεγαλύτερη ευκολία αυτή τη δεξιότητα.

5 Μαΐ 2016

ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ δραστηριότητες με θέμα το camping

via
Εκτυπώστε δραστηριότητες και εργασίες με θέμα το camping.

4 Μαΐ 2016

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ μέσω του στοματοαισθητικού συστήματος - ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να ενισχύσουμε τη ρύθμιση του σώματος, του μυαλού και της συμπεριφοράς των παιδιών. Ένας από αυτούς είναι μέσω του στοματοαισθητικού συστήματος.

28 Απρ 2016

ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ 
ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

26 Απρ 2016

Σεμινάριο WISC

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας έχουμε την ομάδα του καθηγητή Ι.Ν. Παρασκευόπουλου για την παρουσίαση του σεμιναρίου WISC-ΙΙΙ.

Στόχος σεμιναρίου:
Η εκπαίδευση στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιού και εφήβου με τη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των Ελληνικών Κλιμάκων Νοημοσύνης WISC-III.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν την ικανότητά τους μέσα από την παρουσίαση και συζήτηση (κλινικών ή εθελοντικών) περιστατικών των ίδιων και της εκπαιδεύτριας.

Συμμετέχοντες:
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε ψυχολόγους με Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος
Διάρκεια:
Σάββατο: 14/5/2016 (10.00-17.00)
Κυριακή: 15/5/2016 (10.00-17.00)
Τόπος διεξαγωγής: Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου «Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος» (Μυτιλήνης 8Β, Μαρούσι)

25 Απρ 2016

Γιατί είναι τυχερός όποιος δουλεύει με παιδιά...



Δυο μάτια καθρέφτες, ένα γέλιο φυσικό, από τα λίγα που μπορείς να συναντήσεις και μια αθωότητα που δεν αποσκοπεί πουθενά. Κι αν με το πρώτο άκουσμα φαντάζουν απίθανα, ας φέρουμε στο μυαλό μας ένα παιδί. Η μοναδική οντότητα που πηγάζει καλοσύνη χωρίς να ζητά τίποτα και κυρίως χωρίς να επιδιώκει την κακία, είναι το παιδί.

Και για όσους έχουν την τύχη, αλλά και την ευλογία να δουλεύουν με παιδιά, η παιδική γαλήνη αποτελεί γιατριά. Γιατί μέσα σε μια μέρα που η διάθεσή σου ασθενεί, σε μια μέρα που τα πρωινά παλεύεις με τις αντοχές σου και την άρνησή σου, μια συνάντηση με τα παιδιά, κατά έναν περίεργο τρόπο σε αναγεννά. Αυτή η συνεχής ζωντάνια τους είναι τόσο ισχυρή που στη μεταδίδουν κι ας μη θες. Κι ας έχει βυθιστεί στη θλίψη σου και στη μιζέρια σου, ένα παιδικό αστείο σε κάνει να χαμογελάς. Κι είναι ίσως από τα λιγοστά χαμόγελα που μπορούν να είναι αληθινά ακόμα και στις μαύρες σου, που δεν προσποιείσαι ότι είσαι καλά.

22 Απρ 2016

Γονίδια του αυτισμού: έχουμε όλοι;

Όλοι οι άνθρωποι λίγο-πολύ διαθέτουν στο DNA τους γονίδια που σχετίζονται με τη διαταραχή του αυτισμού, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα. Η μελέτη συμπέρανε ότι εφόσον όλος ο πληθυσμός έχει σε κάποιο βαθμό γονίδια που προδιαθέτουν για αυτισμό, είναι μάλλον αδύνατο να τραβήξει κανείς μια ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή πέρα από την οποία αρχίζει το φάσμα του διαταραχών του αυτισμού.